Recenzja serialu Shadowhunters


Prawie każdy czytający nastolatek ogląda serial Shadowhunters, który jest na podstawie serii książek Cassandry Clare pt. Dary anioła. Ci którzy go oglądają na pewno skończyli czytać te serie, choć ja nie zaliczam się do nich. Gdy serial miał swoją premierę za granicą u nas w Polsce był 3/4 dni po premierze z napisami polskimi. Dina oglądała go co tydzień, ale ja najpierw chciałam doczytać serie. No więc gdy nocowałam u Diny ona mi puściła 1 odcinek (a było ich wtedy cztery). Pierwsze 3 odcinki nie przypadły mi do gustu i nie miałam ochoty na kolejny, lecz w miarę oglądania sama kolejnych odcinków, gra aktorów o niebo się polepszyła. Co kolejny odcinek serial robił się coraz lepszy. Ja wtedy skończyłam czytać ,,Miasto upadłych aniołów". Serial tak mi się spodobał, że nie mogłam przestać go oglądać. Przez cały czas żyłam tylko co tygodniowym odcinkiem Shadowhunters.  Teraz oczekuje na 2 sezon i nie mogę się doczekać. 

Według mnie niektórzy aktorzy są idealnie dobrani do bohaterów z serii Dary anioła. Są to np. Matthew Daddario (Alec), Alberto Rosende (Simon), Harry Shum Jr. (Magnus), Emeraude Toubia (Isabelle). Pomimo porównania wyglądu Luke'a tego z książki i serialu, uważam, że aktor grający Luke'a jest naprawdę świetny.
Na początku nie podobała mi się serialowa Clary, gra aktorska Kat nie była zbyt dobra, ale jak zauważyłam, ze w kolejnych odcinkach była mniej irytująca i lepiej grała. Inni aktorzy tez dobrze wypadli, ale uważam że serialowy Jace mógłby być bardziej sarkastyczny.


To tyle jak ode mnie i za niedługo możecie się spodziewać spostrzeżeń o tym serialu z perspektywy Diny :))).
Ps.: 1.A jakie są wasze spostrzeżenia na temat tego serialu? Jak według was aktorzy wypadli? I jaki jest wasz ulubiony serialowy bohater?
2. Czy chcielibyście spostrzeżenia na temat serialu Teen Wolf?

Czekam na odpowiedzi w komentarzach ;)
Ola

Komentarze

  1. Świetny post. Dzięki Tobie dowiedziałam się, że jest taki serial. Muszę niebawem nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi szczerze mówiąc ten serial się nie podobał. Aktorzy grają drętwo i sztucznie. Efekty są kiepskie. A z książką to on się wogóle nie zgadza. To tak jak by ktoś ukradł pomysł pani cassandrze na nocnych łowców, i kawałek historii, ale resztę zmienił po swojemu. Nocni łowcy to już nie nocni łowcy tylko wampiry pracujące w FBI. A Jace, to nie Jace. Jest to jakiś dziwny blondas. U Jace kochałam jego sarkastyczny humor, a tu Alec jest bardziej Jejsowaty niż Jace. Jedynym plusem jest tu postać Aleca :) Oczywiście nie chcę tym komentarzem obrażać nikogo komu ten serial się podobał, bo to tylko moje zdanie :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć swoje zdanie. Teraz będzie moja kolej na post z serialu i na pewno nie będzie on tak kolorowy jak u Oli /Dina

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego serialu, ponieważ czytałam tylko pierwszą część ''Darów Anioła'' i niezbyt mi się podobała, a nie chcę też zaspojlerować kolejnych.
    Z chęcią przeczytałabym twoją recenzję serialu ''Teen Wolf'', bo od dłuższego czasu zastanawiam się czy obejrzeć, czy nie. :/

    Zaczytanego lipca!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o serial Teen wolf to mogę z czystym sercem ci go pelecić. Obie go uwielbiamy. Dzięki że wpadłaś 😁

      Usuń
  4. Obejrzałam cały serial i muszę przyznać, że na początku nie przypadł mi do gustu.Nie podobała mi się gra aktorka oraz irytowało mnie pojawienie się wątków z np. 6 książki. Ale ostatnio naszła mnie ochota na zagłębienie się w Świat Cieni i tak się stało, że obejrzałam cały serial w jeden dzień. Nie jest to najlepszy serial jaki oglądałam, bo jest moim zdaniem dużo lepszych, ale jest to na pewno fajne zajęcie czasu. Największym zaskoczeniem dla mnie była postać Luka. Zarówno w książce jak i w filmie wyglądał inaczej i to było takie wielkie wow! Jeśli chodzi o resztę bohaterów i Magnus i Alec podbili moje serce. Mam takie samo zdanie co Wy jesli chodzi o Jace, powinien być bardziej sarkastyczny.

    Miłego Dnia!
    XlovemedylanX z bloga http://poszukiwaczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 25 yr old Executive Secretary Arthur Josey, hailing from Guelph enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Mountaineering. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. przeglad strony

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty