Book Tag - Bohaterowie książkowi

Witam, z powodu depresji przez Theresę z Więźnia Labiryntu: Próby Ognia piszę tag o bohaterach książkowych. Nominujemy do tego tagu Olę z ---> Złodziejka zapisanych stron i Magdę z Pomiędzy Wersami. Zapraszamy :)



1.Kto jest twoim ulubionym bohaterem książkowym?
Ola: Tristan z trylogii Klątwa. Uwielbiam Tristana, na początku był bardzo wredny, gardził Cecile, ale później zrobił się taki uczuciowy i miły i w ogóle. Jest zabawny i opiekuńczy i słodki. Tak, lubię go, zdecydowanie go lubię.

Dina: To bardzo trudne pytanie biorąc pod uwagę moich 17 mężów, więc skupię się na kimś z poza tego grona. Na obecną chwilę jest to Newt z Więźnia Labiryntu. Nie wiem czemu go lubię, ale od początku książki tak było. Chyba chodziło o jego stosunek do wszystkiego, co się działo. Było mi go też trochę szkoda, a na koniec to już myślałam, że się popłaczę. (a to jedna z trzech osób które do tego doprowadziły)

2.Kogo najbardziej nie lubisz?
Ola: Najbardziej nie lubię Clary z serii Dary Anioła. Jest to tak beznadziejna postać, nudna, bez charakteru, osobowości i... . Clary mnie irytuje. Clary mnie wkurza. Clary jest okropna. Przepraszam osoby, które ją lubią, ale ja nie mogę jej znieść.

Dina:Nie piszemy tego razem więc będę się czasami odnosiła do tego co napisała Ola(CAPS LOCKIEM) 
KOCHANA, ZAWSZE CI POWTARZAŁAM... NAJPIERW KSIĄŻKA POTEM SERIAL.... NIE ODWROTNIE, MATT POCZEKA. ALE NIEEEE.... I NIE MA CO SIĘ DZIWIĆ ŻE JEJ NIE LUBISZ. 
A teraz do sedna, jeżeli ktoś śledzi nas dłużej to wie: Piotruś. Chyba mogę zostawić to bez komentarza. (dla nie wtajemniczonych odsyłam do recenzji Diablicy)

3.Do jakiego bohatera książkowego się utożsamiasz?
Ola: Po dłuższym zastanowieniu się stwierdziłam, że najbardziej się utożsamiam do Cassie z trylogii Piąta Fala. To jak szukała swojego brata, opiekowała się nim i w ogóle. Myślę, że podczas np. apokalipsy próbowała bym ochronić swoich najbliższych. Cassie to genialna postać i jak bym poznała Evana Walkera to bym się identycznie zachowała jak ona. Evan Walker forever 

Dina: WIEDZIAŁAM!!! 
Długo się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku, że jest to Mia Price z "Dziewczyna, którą pokochały pioruny". Myślę, że gdybym znalazła się w jej sytuacji postąpiła bym taks samo, a jej decyzje mi pasowały. Przy innych postaciach zawsze miałam jakieś "ale", tego tu nie było, więc wybrałam właśnie ją.

4.Masz możliwość pójścia na randkę z jednym z bohaterów książkowych, kim on jest?
Ola: Oczywiście, że Evan Walker. Takie moje małe książkowe marzenie to Evan Walker, Evan jest najlepszy i taki... uwieeeeelbiam gooo, kocham Evan'a Walker'a (teraz jestem R.I.P bo on nie istnieje, książkoholicy zrozumieją).

Dina: MOŻEMY KONKUROWAĆ O TO KTÓRA JEST BARDZIEJ PRZEWIDYWALNA XD
James, bo jest słodki i odważny i ogółem taki uroczy i....i....i....i.. brakuje mi słów, żeby to opisać. Po prostu, bo tak.

5.Musisz zabić jednego z bohaterów, kto to będzie?
Ola: Może poleci fala hejtu, może nie. Najchętniej dorwała bym Peete Mellarka z trylogii Igrzyska Śmierci. Rozerwała bym go na strzępy. Nie na widzę go, jest nudny..., piecze chleb, a to przecież Finnic BYŁ :'( idealny. Finnic to życie, jest cudny, inteligentny i ogólnie, a Peta jest taki beznadziejny. W ogóle jak głupio brzmi jego imię, Peeta... błe.

Dina: Całkowicie pod tym względem zgadzam się z Olą. Nie mam innego bohatera którego chciałabym zabić  (Piotruś nie wchodzi w grę, musiałabym od razu wysłać go do tartaku a skubaniec pewnie i tak by wylazł)


6.Bohater, który rozbawia cię do łez.

Ola:  Z tym rozbawieniem do łez będzie ciężko, ale jak czytam Piatą Fale i za każdym razem jest o Evanie to uśmiecham się do książki. Jest zabawny. 
PS. Uśmiecham się do telefonu gdy widzę takiego jednego pana XD, Dina wie o kogo chodzi.

Dina: PANA TO CHYBA ZA DUŻO POWIEDZIANE, ALE ON CIE NIE ROZBAWIA, WG CIEBIE (CYTUJĘ) "ON JEST TAAAKI SŁODKI" WIĘC SIĘ NIE LICZY. 
A jeżeli chodzi o mnie to chyba nikogo nie zdziwi, że jest to Percy (Percy mym pół-BOGIEM)

Ola Ps.: Jeżeli chodzi o takiego jednego pana nie jest tylko słodki, tylko jest też inteligentny i idealny i w ogóle.(nigdy tego nie zrozumiesz)

7.Postać, która jest w zbliżonym wieku do twojego.

Ola: Jest to Jacob Portman z trylogii Pani Peregrine, ma on 16 lat.

Dina: Jeżeli się nie mylę to jestem w tym samym wieku co Gwendolyn Shepherd z Trylogii czasu.

8.Postać, która najbardziej cię irytowała/ za którą nie przepadasz?
Ola: To ja wybieram to drugie, bo ta postać mnie nie irytowała, tylko za nią nie przepadam. Tak, teraz nawet Dina pozna mój sekret. No więc proszę cię tylko mnie nie uduś w najbliższym czasie, ale ja nie przepadam za... Magnus'em Bane'm (okaż litość). W sumie nie wiem dlaczego, tak po prostu, najzwyczajniej w świecie go nie lubię, CO OCZYWIŚCIE NIE TYCZY SIĘ ALECA (Aleca to ja kocham). Wiem, że Magnus ma w sobie tyle magii i tego brokatu. Cieszę się, z tego że jest z Alec'em, ale ja za Magnusem nie przepadam i raczej jak bym miała taką możliwość nie wybrała bym go na tego jedynego. Dina wybacz.

Dina: Piotruś! Ale, że o nim już wspominałam to Peeta Mellark z Igrzysk Śmierci. 
irytuje mnie samym swoim istnieniem. Nie lubię kiedy bohater jest ciotowaty a on (jak i jego poprzednik, Piotruś) doskonale wpisują się w to określenie. Mam nadzieję, że tym nikogo nie uraziłam, ale takie jest moje zdanie.

9.Twój ulubiony bohater serialowy/filmowy?
Ola: Serialowy: Oczywiście, że Stiles Stilinski, chociaż jestem rozdarta pomiędzy nim a Liam'em Dunbar'em i Izaac'iem Lahey'em XD (wszystkie postacie pochodzą z serialu Teen Wolf)
Filmowy: Kapitan Ameryka, to jest po prostu mistrz, który pokona wszystkich. Steve Rogers to jest boski, super gość i taki przystojny :))))). No po prostu go uwielbiam. Wszystkie filmy Marvela uwielbiam, ale kapitan jest po prostu kwintesencją.

Dina: Serialowy to zarówno Scott jak i Stiles chociaż on niby jest Oli PODZIELIMY SIĘ. 
A filmowy to Och (nie było mowy o tym czy zwykły film czy animowany ) z filmu/bajki Dom.
Polecam każdemu kto jeszcze nie oglądał  :D

Zachęcamy osoby nominowane do wzięcia udziału w naszym tagu, a wy jak byście odpowiedzieli na te pytania?

Ola&Dina

Komentarze

  1. Dziękuję za nominację <3 odpowiem po TzK ;)
    Tak mordujemy Peet'e! O kurczę a ja nadal nie przeczytałam Igrzysk Śmierci :/ ani Labiryntu... Kiedyś przeczytam :D
    Super odpowiedzi :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Evan, love forever <33333. Ola przeczytałaś już ,,Ostatnią gwiazdę''?
    Jak można nie lubić Magnusa :((((
    Pozdrawiam!
    PS. Dopiero teraz wzięłam się za LBA, do którego nominowałyście mnie w sierpniu. Brawo ja XD
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty